Kaip mokytis geriau ir pasiekti aukštesnių rezultatų? Toks klausimas kyla ir mokiniams, ir jų tėvams, nuolat primenantiems savo vaikui šį siekį. Šis leidinys skiriamas V–VI klasės mokiniams pagilinti teksto suvokimo ir kūrimo žinias bei gebėjimus. Užduotys parengtos pagal atnaujintą 2016 m. lietuvių kalbos ir literatūros pagrindinio ugdymo bendrąją programą. Leidinyje pateikiami 9 testai. Kiekvieną testą sudaro 3 dalys: 1) įvairių lygių teksto skaitymo ir suvokimo klausimai bei užduotys; 2) nuoseklios pasirengimo kurti tekstą užduotys, skatinančios kūrybiškumą; 3) teksto kūrimo užduotis, susieta su skaitytu kūriniu, bet skatinanti vaiką išreikšti savo originalų požiūrį.
Šis leidinys skatina ir motyvuoja vaiką dirbti savarankiškai, todėl jam pateikiama pagalba: žodžių debesys, svarbiausios taisyklės, praktinių patarimų. Kaip ta pagalba naudotis, mokomasi atliekant pirmą testą; taip pat sistemingai pateikiami pažangos įsivertinimo įrankiai; siūloma įvairių darbo būdų ir strategijų, kurias galima pritaikyti ir kitur; pateikiama atvirųjų klausimų, kuriais vaikas skatinamas reikšti savo pagrįstą nuomonę. Testuose suformuota įsivertinimo sistema leis akivaizdžiai stebėti pažangą ir mokiniui, ir jo tėvams. Pasitikrinti, ar teisingai atliekamos užduotys galima atsisiuntus atsakymus: http://docdro.id/jM8pGor
- Sudėtingumas
- 5 klasė
- Autorius
- Vaiva Truskauskienė
- Puslapių skaičius
- 88
- Leidimo metai
- 2016
2016-10-13T00:00:00+03:00