PREKIŲ PRISTATYMAS LIETUVOJE


Prekes pristatome 2 būdais:

1. Į paštomatus

2. Kurjerių tarnyba

Plačiau apie šiuos pristatymo būdus:

1. Į paštomatus Lietuvoje pristatome siuntas per 1-2 darbo dienas po prekių suruošimo. Prekių pristatymo kaina:

  •  kaina nuo 2.22 EUR kainą sistema apskaičiuoja automatiškai pagal siuntos svorį.

2. Prekes Lietuvoje pristatome per 1-2 darbo dienas po prekių suruošimo, kai prekes pristato kurjerių tarnyba . Prekių pristatymo kaina:

  • kaina nuo 3.07 EUR kainą sistema apskaičiuoja automatiškai pagal siuntos svorį.

Jeigu jūsų užsakymo suma virš 60.00 EUR prekes jums atvešime nemokamai.

Užsakymo komplektavimas trunka 1-4 dienas. Dėl didelio užsakymų kiekio laikotarpyje nuo rugsėjo 01 iki spalio 10 dienos, užsakymo komplektavimas gali užtrukti papildomai 4-8 dienom ilgiau.

PREKIŲ PRISTATYMAS UŽSIENYJE


Prekes siunčiame į visas pasaulio šalis kiekvieną dieną ir pristatome per 5-14 darbo dienų. Prekės siunčiamos registruotu paštu. Prekių pristatymo kaina į kitas šalis:

Europos sąjunga

  • iki 100 g. kaina 4.34 EUR
  • iki 500 g kaina 5.67 EUR
  • iki 1000 g kaina 8.22 EUR
  • iki 2 kg kaina 11.03 EUR
  • daugiau nei 2 kg kaina 23.75 EUR

Kitos šalys

  • iki 100 g. kaina 4.29 EUR
  • iki 500 g kaina 6.53 EUR
  • iki 1 kg kaina 10.44 EUR
  • iki 2 kg kaina 14.2 EUR
  • daugiau nei 2 kg kaina 22.82 EUR

Visos prekės pristatomos patvarioje, apsaugotoje nuo pažeidimų specialioje Knygetos pakuotėje, kurias gaminame pagal užsakymą. Garantuojame, kad prekę gausite nepažeistą.

PREKIŲ GRĄŽINIMAS


Kokybiškas prekės arba prekes turinčias poligrafinį, leidybos broką galima grąžinti ir už jas grąžinami pinigai per 14 darbo dienų nuo prekės gavimo dienos.

Pirkėjas prekes grąžina pardavėjui savo lėšomis. Jeigu pirkėjas grąžinta prekės be poligrafinio broko, jos turi būti kokybiškos prekinės išvaizdos, neapgadintos, nenaudotos. Jeigu pirkėjas grąžina nekokybiškas prekes, pardavėjas turi teisę atsisakyti grąžinti pinigus už tokias prekes.

Jeigu pirkėjas nurodo neteisingus prekės pristatymui duomenis: valstybę, miestą, gatvės pavadinimą, namo ar buto numerį, pašto kodą ar telefono numerį ir dėl to siuntos nėra galimybės pristatyti Pardavėjas negrąžina Pirkėjui prekių pristatymo išlaidų, prekių pristatymo ir grąžinimo išlaidas apmoka pirkėjas arba jos išskaičiuojamos iš grąžintinos sumokėtos sumos už užsakymą.

  1. Jeigu pageidaujate grąžinti prekę prisijunkite prie savo paskyros
  2. Pasirinkite užsakymų istorija ir informacija
  3. Pažymėkite norimą grąžinti prekę ir užpildykite grąžinimo priežastį

grąžinimas1 žingsnis

grąžinimas 2 žingsnis

grąžinimas 3 žingsnis

             4. Laukite patvirtinimo ir instrukcijų el. paštu dėl grąžinimo patvirtinimo, jeigu nepatvirtinome grąžinimo, jo negalėsime priimti :(

             5. Gavę grąžinimo patvirtinimą prekes grąžinkite paštu ar į artimiausią paštomatą adresu: Karkazų g. 122, Ražiškiai Kauno raj. LT 53278. Tel.+37065033116

PRETENZIJŲ NAGRINĖJIMAS

Visi skundai dėl prekių, jų kokybės ar pristatymo gali būti teikiami IĮ Knygeta kokybės skyriui elektroniniu paštu info@knygeta.lt . Pardavėjas skundus išnagrinėja per 10 (dešimt) dienų nuo jų gavimo dienos, jeigu Lietuvos Respublikos teisės aktai nenustato kitokių terminų. Esant sudėtingiems atvejams, šis terminas gali būti pratęstas papildomai 15 (penkiolika) dienų. Atsakymai dėl skundų Pirkėjams pateikiami elektroniniu paštu arba telefonu, arba Pirkėjo nurodytu adresu.

Prašymą/skundą dėl mūsų interneto parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos nepavykus išnagrinėti ginčui galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 8 5 262 67 51, faks. (8 5) 279 1466, interneto svetainėje www.vvtat.lt, jos teritoriniams padaliniams apskrityse - /index.php?470187665) ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr/.

Product added to wishlist
Product added to compare.