MOKSLININKŲ PĖDOMIS. Gamtos mokslų...

MOKSLININKŲ PĖDOMIS. Gamtos mokslų vadovėlis V klasei. Antroji knyga (ŠOK)

9785430048594
komplektavimas 2-3 dienos
14,83 €
Su mokesčiais

 
Šis integruotas gamtos mokslų vadovėlis „Mokslininkų pėdomis“ padės penktokams ne tik suprasti pagrindinius gamtos reiškinius ir dėsningumus, bet ir išsiugdyti gebėjimus formuluoti hipotezes, tyrinėti aplinką, apibendrinti tyrinėjimo rezultatus ir daryti išvadas. Medžiaga pateikiama taip, kad ji skatintų kritinį mąstymą, kūrybiškumą, savarankiškumą, smalsumą, nusiteikimą imtis atsakomybės ir spręsti problemas, nuostatą tobulėti mokantis visą gyvenimą. Daug dėmesio skiriama mokinių vertybinėms nuostatoms formuoti: sveikai gyventi, pažinti, saugoti ir puoselėti gamtą. Pilietiniam, kultūriniam ir tautiniam tapatumui stiprinti vadovėlyje remiamasi ne tik pasaulio, bet ir Lietuvos mokslininkų laimėjimais, skatinama tyrinėti gyevenamosios vietovės ir šalies gamtą.
Taikomi  įvairūs mokymo metodai skatins asmens įgūdžius, pasitikėjimą bendraujant, dalyvauti kuriant ne tik savo aplinką, kolektyvą, bet ir visuomenę. Pateikiant pavyzdžius bendriems dėsningumams išryškinti stengiamasi jų neperkrauti detalėmis, kiek galima mažiau vartoti naujų sąvokų ir terminų. Mokomoji medžiaga pateikiama vaizdžiai ir aiškiai akcentuojant vaikui svarbiausius dalykus.
Vadovėlio turinys nuolat siejamas su pratybų sąsiuviniu. Bandymų ir stebėjimų aprašymai, dalis užduočių pateikiamos vadovėlyje, o mokinys jas atlikdamas užsirašo, braižo, skaičiuoja, formuluoja hipotezes, daro išvadas pratybų sąsiuvinyje. Jo užduotys padeda mokytojui organizuoti darbą, taikant mokymąsi bendradarbiaujant ir kitus aktyvius metodus. Mokiniai skatinami vertinti savo darbą, aptarti jį su klasės draugais ir mokytoju.
Mokytojo knygoje pateikiami metodiniai patarimai, kaip dirbti su  vadovėliu ir pratybų sąsiuviniu, iliustracijomis.
 
Vadovėlio MOKSLININKŲ PĖDOMIS komplektą V klasei sudaro:
Vadovėlis (1-oji, 2-oji knyga)
Pratybų sąsiuviniai (1-asis ir 2-asis)
Mokytojo knyga.
 
Vadovėlį sudarė JUOZAS RAUGALAS.
Dailininkai ALDONA GRIŠKEVIČIENĖ, DAINIUS ŽILYS.
Serijos dailininkas AGNIUS TARABILDA.
 
Aprašymas:
 
„Šok“ serijos vadovėliai skiriami šiuolaikiniam mokiniui — greitam ir aktyviam, pagauliam ir smalsiam, kosmopolitiškam ir žaismingam, mėgstančiam alegorijas ir perkeltines prasmes, konkuruojančiam ir techniškam, racionaliam ir pragmatiškam, kūrybingam, — tiesiog LAISVAM.
„Šok!“ — tai judėjimas ir laisvė, tai jaunystė ir polėkis, tai tikslas ir pomėgis, tai džiaugsmas ir buvimas drauge su bendraminčiais, tai stilius ir kokybė, tai kvietimas, muzika ir ritmas, tai energija ir ryžtas, tai patirtis ir susikaupimas, tai skrydis ir naujas pojūtis, tai darna ir nuolatinis kitimas, tai ambicijos ir laimėjimas.
 
Vadovėlių komplektų seriją „Šok!“ rengė įvairių dalykų vadovėlių autoriai, leidyklos projektų vadovai ir dizaineriai, psichologai, glaudžiai bendradarbiaudami tarpusavyje, remdamiesi Lietuvos švietimo dokumentų pagrindinėmis nuostatomis, „Šviesos“ leidyklos atlikto tyrimo duomenimis, pasaulinėmis švietimo tendencijomis ir kitų šalių vadovėlių komplektų analize bei įvairių sričių ekspertų siūlymais.
„Šok!“ serijos vadovėlių turinys yra:
  • tęstinis — einantis per įvairius dalykus, nuoseklus minčių dėstymu, mokiniams — leidžiantis kaupti žinias ir nuosekliai mokytis;
  • darnus ir sistemingas, nes yra suderintas tarp dalykų, parengtas, vadovaujantis aiškiomis pedagoginėmis mokymo doktrinomis ir ideologijomis, mokiniams — praktiškas;
  • (į)traukiantis — mokinio nepaleidžiantis vadovėlis, motyvuojantis mokytis, uždegantis ir aktyvinantis mokymąsi, mokiniams — įdomus;
  • ambicingas — nusiteikęs laužyti vadovėlių rengimo, jų turinio komponavimo principus, mokiniams — pažangus;
  • švarus — aiškus, neperkrautas, išgrynintas, aktualus, praktiškas, mokiniams — lengvas.
 
„Šok!“ serijos privalumas yra tas, kad medžiagos dėstymo metodų, turinio tęstinumo, tarpdalykinės dermės, vadovėlio ergonominio — dizaino logiškumo požiūriu vadovėliai sudaro sąlygas mokiniams mokytis sistemiškiau, lengviau, aiškiau ir be didesnių pastangų suprasti sąsajas tarp atskirų mokomųjų dalykų.
 
Atsižvelgiant į amžiaus ypatumus, siekiama pateikti tik tą medžiagą, kuri aktuali dabar gyvenančiam žmogui ir bus įdomi ateityje. Stengiamasi akcentuoti tuos temų dalykus, kurie susiję su kasdieniu žmonių gyvenimu, su mokiniui pažįstama aplinka.
 
Visuose vadovėliuose esančios temos „Mokyklinė kuprinė“, „Šventinė kraitė“, „Amžinos laikmenos“, „Turistinė kuprinė“ — tai kvietimas mokytis bendradarbiaujant, tai mokinio ugdymas pažinti, tyrinėti, atrasti, suvokti išorinę aplinką, reiškinius ir procesus įvairiomis aplinkybėmis.
Sudėtingumas
5 klasė
Autorius

Loreta Geleževičiūtė, Virginija Juknienė, Igna Kirkutytė-Aleknienė ir kiti
Puslapių skaičius

88
Leidimo metai

2007
Nėra atsiliepimų

16 kitos prekės toje pačioje kategorijoje: